Biežāk uzdotie jautājumi

 

Vai Valmierā preces iespējams apskatīt / uzlaikot?

Mēs esam interneta veikals.

Valmierā atrodas mūsu ofiss-noliktava, kur ir iespējams uz vietas saņemt tikai iepriekš pasūtītas preces. 

 

Kur es varu atrast / atstāt atsauksmes?

https://www.facebook.com/raditu.lv/reviews/?ref=page_internal

https://www.instagram.com/raditu.lv/

 

Kur es varu atrast savu rēķinu?

Rēķins tiek sagatavots automātiski, un nekavējoties tiek nosūtīts uz norādīto e-pastu.

Ja tas neuzrādās ienākošajās e-pasta ziņās- pārbaudiet SPAM kastīti.

Ja rēķins tomēr nav atrodams- raksti ziņu uz mūsu saziņas e-pastu info@raditu.lv

 

Vai es varu veikt izmaiņas veiktajā pasūtījumā?

Nekavējoties raksti ziņu uz mūsu saziņas e-pastu: info@raditu.lv, ja pasūtījums vēl nebūs sagatavots, ir iespējams veikt izmaiņas.

 

Cik ātri es saņemšu savu pasūtījumu?

Pēc apmaksas saņemšanas, mēs uzsākam pasūtījuma sagatavošanu.

Visbiežāk- darba dienās līdz plkst 14:00 apmaksātos sūtījumus, paspējam sagatavot un izsūtīt tajā pašā dienā. 

Pēc sūtījuma izsūtīšanas- piegādes ilgums ir atkarīgs no izvēlētā piegādātāja. 

Omniva pakomātu piegādes - vidēji 1- 3 DARBA dienas.

Expresspasts - vidēji 1- 2 DARBA dienas.

 

Kā es varu uzzināt pasūtījuma izsekošanas informāciju?

Ziņu par pasūtījuma izpildi, izsūtīšanu un izsekošanas kodu saņemsiet norādītajā e-pastā.

Ja tas neuzrādās ienākošajās e-pasta ziņās- pārbaudiet SPAM kastīti.

 

Vai es varu atgriezt preci?

Informācija par preču atgriešanu : https://raditu.lv/noteikumi

 

Kurš sedz preces atgriešanas izmaksas?

Preces atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.